پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گران‌فروشی و فروش شکر فله‌ای ممنوع

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نرخ مصوب هر کیلو شکر را هشت هزار و 200 تومان برشمرد و گفت: به دلیل الزامات بهداشتی پس از شیوع کرونا، توزیع شکر به صورت فله‌ای ممنوع اعلام شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «رامین ربیعی» با بیان اینکه دیده شده در برخی مواقع فروش شکر با قیمت بالا انجام می‌شود، گفت: با جدیت و دقت، روند توزیع شکر توسط بازرسین ویژه سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق‌های اصناف زیر ذره‌بین قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ادامه داد: شکر به میزان کافی در بازار توزیع شده است و در این زمینه کمبودی وجود ندارد؛ از این رو با هرگونه گران‌فروشی در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

«ربیعی» تصریح کرد: شکر به صورت بسته‌بندی شده عرضه می‌شود و حداکثر قیمت مصوب هر کیلو شکر هشت هزار و 200 تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه به دلیل الزامات بهداشتی پس از شیوع کرونا، توزیع شکر به صورت فله‌ای ممنوع اعلام شده است؛ اضافه کرد: با هدف کنترل بازار، بسته‌بندی شکر یک کیلویی انجام و به میزان کافی در بازار توزیع شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی فروشگاه‌های سطح استان کمتر از نرخ هشت هزار و 200 تومان شکر توزیع می‌کنند که ممنون آن‌ها هستیم، تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه گران‌فروشی مراتب را به سامانه 124 گزارش نمایند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات