جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه خیرین امنیت ساوجبلاغ برگزار شد

سرپرست فرماندار ساوجبلاغ در جلسه خیرین امنیت شهرستان ساوجبلاغ از خیرین منطقه به عنوان نمونه کشوری یاد کرد و گفت: خیرین ساوجبلاغ از برترین‌های کشور در حوزه یاری رساندن و خدمت به همنوعان محسوب شده و افتخاری الهی نصیبشان شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «حمیدرضا ورزشی» افزود: زیربنای توسعه، امنیت است و این مقوله در ایجاد اشتغال بسیار موثر و نقش‌آفرین است.

وی به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و گفت: شرایط کنونی کشور در مواجهه با تحریم‌ها شرایط خاصی است و استفاده از ظرفیت خیرین در بخش‌های مختلف می‌تواند این شرایط را تا حد زیادی تسهیل و مشکلات را قابل حل نماید. چنانچه همواره شاهد بوده‌ایم که خیرین به کمک دولت شتافته و بسیاری از مشکلات را حل کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ افزود: با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات دولت، نیروهای انتظامی با  کمبودهایی در بخش‌های مالی مواجه هستند که با کمک خیرین می‌توان آن را مرتفع نمود.

سرهنگ «علی سلیمانی» فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ نیز با تقدیر از خیرین حاضر در جلسه گفت: با برنامه ریزی‌هایی که در زمینه جلب مشارکت خیرین در بخش امنیت صورت گرفته، طوری برنامه‌ریزی شده تا کمک خیرین به حسابی متمرکز در ستاد ناجا واریز می‌شود و پس از حصول گزارش پیگیر دریافت خدمت از ناجای مرکز خواهیم شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات