جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به یاد مدافع سلامتی که تا پای جان فداکاری کرد؛

پیام تسلیت مقامات نظرآباد در پی شهادت «مرتضی آبرین»

مرتضی آبرین، کارشناس روانشناسی و  مسئول واحد سلامت روان شهرستان نظر آباد ، بعد از تلا‌ش‌های مجاهدانه در جهت مقابله با ویروس کرونا به شهادت رسید.

به گزارش رمزگشانیوز؛   «جواد صادقلو» - فرماندار شهرستان نظرآباد - با صدور پیامی شهادت اولین شهید مدافع سلامت در نظرآباد را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«خبر شهادت مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد، شهید «مرتضی آبرین» به عنوان اولین شهید مدافع سلامت در این شهرستان که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور همراه با دیگر مدافعان سلامت در جهت مقابله با این بیماری و بهبود مبتلایان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده بود همه ما را در ماتمی اندوهناک فرو برد.

بی شک این واقعه دردناک، فقدانی جبران ناپذیر برای جامعه پزشکی استان البرز و شهرستان نظرآباد می باشد که بنده به نوبه خود این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و عموم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان بویژه همکاران محترم شبکه بهداشت و درمان نظرآباد تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای این شهید گرانقدر علو درجات را خواستارم.»

 شهردار نظرآباد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نیز درپی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان نظرآباد طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون


«خبر شهادت «مرتضی آبرین »کارشناس روان‌شناسی و مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت شهرستان نظرآباد به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان نظرآباد که در خدمت به مردم در راه مبارزه با ویروس کرونا جان خود را از دست داد موجب اندوه و تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی، این مصیبت وارده را به خانواده داغدار  ایشان و کادر پزشکی درمانی شهرستان نظرآباد تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.»

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات