یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

 عربشاهی عنوان کرد؛

پروژه‌های جهش تولید در مرحله تنظیم تفاهم‌نامه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز اعلام کرد: پروژه‌های جهش تولید در مرحله تنظیم تفاهم‌نامه بین سازمان برنامه و بودجه با استاندار البرز است.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «زهرا عربشاهی» اظهار کرد: پروژه‌های سال ۹۹پس از اولویت‌بندی و ارسال به دبیرخانه کشوری برای آغاز عملیات اجرایی در استان در حال تهیه تفاهم‌نامه بین سازمان برنامه و بودجه با استاندار البرز است.

وی ادامه داد: پس از این اقدامات پروژه‌های مذکور به دستگاه‌های استانی ابلاغ می‌شود. عربشاهی گفت: تولید فرآورده‌های مشتق از خون و آلبومین، افزایش تولیدات محصولات گلخانه‌ای (۱۰۰هکتار) در اراضی ملی، تولید مواد موثره دارویی و داروهای نوترکیب (سیناژن) و احداث واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی شرکت تعاونی مانی پارس (تولید محصولات لبنی) از جمله این پروژه‌ها هستند.

عربشاهی یادآور شد: در موضوع عملکرد اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷برای رونق تولید ۷۸ برنامه ملی ابلاغ شده بود که ۲۰ پروژه اولویت دار اقتصاد مقاومتی در گردشگری، کشاورزی، صنعت و زیرساخت‌ها تدوین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: توسعه گاز رسانی به روستاهای جاده چالوس، توسعه کشت گیاهان دارویی و پرورش قارچ دارویی از جمله این پروژه‌ها است.

وی افزود: سال گذشته فعالیت‌های اقتصادی با رویکرد شعار سال به نام رونق تولید بود که در این زمینه بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و انطباق با بیانیه گام دوم انقلاب ادامه روند فعالیت‌ها و پروژه‌ها انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در کرج و ساوجبلاغ، مجوز تبدیل شهرک صنعتی اشتهارد به منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله محورهای اقتصادی در این زمنیه بود.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات