جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در راستای توسعه گردشگری پیرامون منابع آبی آغاز شد

مطالعه چهار طرح گردشگری در البرز

شرکت آب منطقه‌ای البرز در راستای توسعه فعالیت‌های گردشگری پیرامون منابع و تأسیسات آبی استان مبادرت به صدور موافقت اولیه برای چهار طرح گردشگری در آسارا، کوهسار، طالقان و کرج کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه ای البرز  گفت: در راستای اجرای شیوه‌نامه کشوری توسعه فعالیت‌های گردشگری پیرامون منابع و تأسیسات آبی از سال گذشته کارگروه استانی به دبیری شرکت آب منطقه‌ای البرز تشکیل شده است.

«فیروز قاسم‌زاده»  اجرای شیوه‌نامه را یکی از دستاوردهای تفاهم‌نامه فیمابین وزارت نیرو و میراث فرهنگی نامید و گفت: تاکنون در این کارگروه توانسته‌ایم با همکاری و هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مبادرت به صدور موافقت اولیه برای چهار طرح گردشگری در آسارا، کوهسار، طالقان و کرج نماییم.

وی افزود: از طرح‌های مذکور، دو طرح تاکنون با بررسی و تصویب طرح‌های پیشنهادی به مرحله صدور موافقت اصولی رسیده‌اند.
 
به گفته قاسم‌زاده  شناسایی پتانسیل‌های گردشگری پیرامون منابع و تأسیسات آبی به عنوان یک پروژه امکان‌یابی در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای البرز قرار دارد و این شرکت با صرف اعتبارات داخلی درصدد است که کلیه پتانسیل‌ها شناسایی و از طریق فراخوان به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار شود.

انتهای پیام/

 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات