یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو دهه انتظار برای افتتاح جاده هشتگرد- طالقان

نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن بازدید از جاده هشتگرد- طالقان  گفت: احداث جاده هشتگرد-طالقان 23 سال پیش آغاز شده بود و به دلیل مشکلات عدیده‌ای در این مدت به بهره‌برداری نرسید که تا پایان سال 99 زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «عزیزاله شهبازی» در آئین آغاز عملیات اجرایی استقرار فرماندهی نیروی انتظامی، بیمارستان 32 تختی و پارک جنگلی طالقان با اعلام این خبر گفت: جاده زیبای هشتگرد-طالقان که 23 سال پیش آغاز شده بود و به دلیل مشکلات عدیده‌ای در این مدت به بهره‌برداری نرسیده بود، اکنون طبق وعده وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

در این مراسم کلنگ ساخت بیمارستان 32 تختی طالقان با اعتباری بیش از 40 میلیارد تومان به زمین زده شد.

 شهبازی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه از طریق ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) و استان تامین می‌شود، گفت: با توجه به تعهدات دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان ظرف 3 سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از جانمایی مناسب برای ایجاد ستاد فرماندهی نیروی انتظامی طالقان خبر داد و گفت: در راستای راهبردهای دولت در خصوص ایجاد بستر امنیت، عملیات اجرایی ستاد فرماندهی با اعتبارات استانی صورت گرفت.

 در این مراسم اولین پارک جنگلی شهرستان طالقان نیز با اعتباری بیش از 2 میلیارد تومان توسط شهرداری و با هماهنگی شورای اسلامی شهر کلنگ‌زنی شد.


انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات