پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا انتخابات 1400؛

قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اصلاح می‌شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از بررسی اولویت‌های کاری کمیسیون در سال اول دوره یازدهم مجلس با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی حدادی» با اشاره به نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم، گفت: در این جلسه اولویت‌های برنامه‌های کمیسیون در سال اول دوره یازدهم مجلس با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ادامه کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش عملکردی از کمیسیون مذکور در دوره دهم و همچنین آسیب‌شناسی از عمکرد گذشته برای نمایندگان ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان نیز موضوعات و دغدغه‌هایی نسبت به برنامه آتی کمیسیون داشتند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ادامه داد: اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله این مسائل بود که امیدواریم با تلاش نمایندگان تا انتخابات 1400 این مهم اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد کمیسیون در روز سه‌شنبه طی دو نوبت جلسه خواهد داشت.


انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات