یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

«نشست هم‌اندیشی آموزشی» دستگاه‌های اجرایی البرز برگزار شد

«نشست هم‌اندیشی آموزشی» مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این نشست که در کمیته سرمایه انسانی این سازمان و با محوریت آموزش برگزار شد، جزئیات طرح سالانه بازدید و نظارت از فعالیت‌های آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان مورد تقد و بررسی قرار گرفت.

این طرح از روز شنبه 31 خرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا دهه اول شهریور ماه سال جاری ادامه می‌یابد و در آن 120 دستگاه اجرایی، شرکت دولتی، دانشگاه‌ها و نهادهای عمومی و دولتی مشارکت خواهند داشت.

برنامه این بازدید ها طی نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و بر اساس آن این نشست‌ها برگزار می‌شود.

در این جلسات، علاوه بر حضور مدیر مرکز، رئیس گروه آموزش، رئیس گروه پژوهش و کارشناسان آموزش و پژوهش در این جلسات که همراه با میزبانی مدیرکل، معاون توسعه منابع انسانی، مدیر امور اداری و مدیران و کارشناسان آموزش دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌گردد، علاوه بر استماع گزارش عملکرد آموزش کارکنان و پژوهش‌های صورت یافته به بررسی چالشها، مشکلات، رهیافت‌ها و نحوه ارتقای تعاملات و همکاری‌های فی ما بین نیز پرداخته می‌شود.
 
 نتایج این جلسات و امتیازات دریافت شده توسط دستگاه‌های مذکور در شاخص‌های 25 گانه تنظیم شده مرکز، به رتبه‌بندی آموزشی دستگاه‌ها منجر شده و از دستگاه‌های برتر در زمینه آموزش کارکنان در پاییز سال جاری تقدیر و تشکر خواهد شد.

 این طرح از سال 1391 در استان آغاز گردیده و تقریبا هر ساله با شدت و ضعف اجرایی برگزار می‌گردد.

در جلسه تقدیر از فعالان آموزشی طی حضور یکی از مسئولان آموزشی کشوری، علاوه بر دستگاه‌های برتر، از موسسات آموزشی فعال استان، مدرسین برتر و رابطین آموزشی برتر استان نیز تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات