یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با شیوع کرونا شدت یافت

رشد قابل ملاحظه مرسولات پستی در البرز

 مدیرکل پست استان البرز در دیدار با نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه ارسال مرسولات پستی در دوران کرونا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این دیدار « علی حدادی» ضمن برشمردن نقش مهم پست در اجتماع و ایجاد ارتباط فیمابین اشخاص و سازمان‌ها حمایت خود را از پست در حوزه انتخابیه شهرستان‌های یاد شده اعلام کرد.

 وی گفت: قطعا در دیدارقریب الوقوع خود در آینده نزدیک با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات موانع موجود در گسترش زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان را مطرح خواهم کرد.

حدادی ضمن تشکر از خدمات پست در زمان شیوع ویروس کرونا و جابه‌جایی مرسولات خرید اینترنتی، مراتب تقدیر خود از رییس و مجموعه اداره پست در هشتگرد را  به دلیل نحوه خدمات‎دهی مطلوب به مردم ابراز نمود.

در این دیدار، فرزین گزارشی از وضعیت ترافیک مرسولات وارده و صادره، ترافیک ثبت‌نام و توزیع کارت ملی هوشمند، تعداد رکوردهای اماکن موجود در سطح استان و سرانه توزیع هر موزع بالاخص در زمان کاهش حضور مردم در جامعه به علت شیوع ویروس کرونا را ارائه کرد.

وی گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا و کاهش فعالیت ناوگان حمل ونقل هوایی، ریلی‌، جاده‌ای و همچنین توقف عملیات جابه‌جایی بار از طریق شرکت‌های باربری ترافیک مرسولات پستی به ویژه در سرویس خرید و فروش اینترنتی با رشدی قابل ملاحظه همراه بوده است.

مدیرکل پست استان البرز همچنین از سیاست‌های جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست گزارشی ازائه داد و گفت: در استفاده از تکنولوژی‌های نوین، اجرای طرح تحول پست و بهره‌گیری از "استارت‌آپها" و "شتاب دهنده‌ها" گام‌های موثری برداشته شده است.


انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات