پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد البرز

فداکاری کادر درمانی در دوران کرونا نمود ایثار اجتماعی است

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد البرز با بیان اینکه ایثار و شهادت تنها به دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اختصاص ندارد، گفت: ایثار کادر درمانی کشور در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا نمود بارز ایثار اجتماعی است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «امیرحسین دانش‌کهن» به همراه کارکنان معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد البرز در سفری یک روزه به شهرستان اشتهارد ضمن بازدید ادواری در نشستی مشکلات ایثارگران شهرستان را بررسی کرد.

دانش‌کهن در این نشست گفت: بنیاد، نهادی انقلابی است که علاوه بر ارائه خدمت باید در جهت نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب از جمله فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کند و علاوه بر آن تمامی خدمات ارائه شده نیز باید دارای پیوست فرهنگی باشد تا اثرگذار باشد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد البرز با بیان اینکه فعالیت‌های ترویجی از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به همراهی و تلاش تمام کارکنان بنیاد دارد تصریح کرد: تمام کارکنان باید بکوشند در مسیر فعالیت‌های ترویجی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی افزود: ایثار و شهادت تنها به دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اختصاص ندارد، بلکه در تمام موارد می‌توان ایثارگری را مشاهده کرد. ایثار کادر درمانی کشور در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا امروز نمود بارز ایثار اجتماعی است.

دانش‌کهن تأکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کارکردهای مثبت و قابل توجهی دارد که باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشت.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات