جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

31 تیرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه کارا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: بر اساس شیوه‌نامه اعلامی سه نوع تسهیلات 6 میلیونی، 12 میلیونی و 16 میلیون تومانی برای هر فرد شاغل در کارگاه یا واحد صنفی در نظر گرفته شده است که کلیه این تسهیلات با نرخ سود 12 درصد و طول دوره بازپرداخت با احتساب زمان تنفس 24 ماه تعیین شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «رامین ربیعی» ضمن اعلام این خبر افزود: در مرحله اول، واحدهای صنفی و صنعتی که دارای کد بیمه‌ای هستند، قادر به ثبت‌نام در سامانه کارا بودند که متاسفانه برخی از واحدهای صنفی و صنعتی در استان البرز دارای کد بیمه‌ای نبودند و به همین خاطر از این تسهیلات محروم شدند.

ربیعی با اشاره به اینکه در مرحله دوم مجدد اعلام شد که حتی واحدهای صنفی و صنعتی که دارای کد بیمه‌ای نیستند، مجاز به ثبت‌نام در سامانه کارا هستند، ادامه داد: به همین خاطر سامانه کارا از روز دوشنبه ۱۶ تیرماه برای ثبت‌نام واحدهای صنفی و صنعتی که کد بیمه‌ای ندارند، باز شده است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست ما از همه واحدهای صنفی و صنعتی این است که در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت‌نام در سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir تا پایان تیرماه اقدام نمایند.

رئیس سازمان صمت البرز در خصوص میزان تسهیلات در نظر گرفته به گروه‌های هدف اعلام کرد: بر اساس شیوه‌نامه اعلامی سه نوع تسهیلات 6 میلیونی، 12 میلیونی و 16 میلیون تومانی برای هر فرد شاغل در کارگاه یا واحد صنفی در نظر گرفته شده است که کلیه این تسهیلات با نرخ سود 12 درصد و طول دوره بازپرداخت با احتساب زمان تنفس 24 ماه تعیین شده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: مبلغ یک هزار و 252 میلیارد تومان برای تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان البرز مصوب شده است.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات