سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

الحاق محمودآباد به شهر کرج مصوب شد

نماینده عالی دولت در استان البرز از تعیین تکلیف روستای محمودآباد و الحاق آن به شهر کرج خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «عزیزاله شهبازی» در جلسه شورای توسعه استان با اعلام این خبر گفت: الحاق روستای محمودآباد به شهر کرج سال‌ها مورد بحث و بررسی بود و حتی تصمیماتی نیز اتخاذ شده ولی به اجرا نرسیده بود از این رو ظرف دو ماه گذشته با کار کارشناسی نسبت به حل آن اقدام شد و این منطقه به شهر کرج اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه در توزیع بودجه و اعتبارات باید در نظر داشت که تحریم‌ها و شیوع کرونا را همراه داریم، ادامه داد: ضرورت دارد با اعتبارات ناچیزی که در دستگاه‌ها وجود دارد بهترین برنامه‌ریزی صورت گیرد. باید مدیران در این نشست نسبت به مباحث مربوطه اشراف کامل داشته باشند و از سوی سازمان مدیریت برنامه و بودجه اقناع شوند.

وی گفت: با توجه به وضعیت بودجه، ضرورت دارد مدیران برای آگاهی‌بخشی و جلب همراهی کارکنان دستگاه‌ها جلسات توجیهی بگذارند و همه در جریان تنگناها قرار گیرند.

شهبازی با بیان اینکه تا زمانی که پروژه‌های نیمه کاره به اتمام نرسند، پروژه جدیدی در البرز نخواهیم داشت، گفت: 44 پروژه مهم استان  و 16 طرح ملی برای تخصیص اعتبار جهت تسریع تکمیل در دستور کار قرار دارد که بیش از 20 درصد از اعتبارات توسعه متوازن به این پروژه‌ها تخصیص داده شد.

استاندار البرز افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه به موضوعات و مسائل البرز دارند و در استان نیز این اراده برای پیگیری جذب اعتبارات ملی وجود دارد.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات