پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح دفتر کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان لشگرآباد

دفتر کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در روستای لشگر آباد بخش چهار باغ  با حضور سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ ، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، اعضاء شورای اسلامی، معتمدین و جمعی از کشاورزان و با غداران افتتاح شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  سرپرست فرمانداریَ ساوجبلاغ گفت خدمات این دفاتر از  ظرفیت‌های قانون اساسی است که  دولت در اختیار مردم گذاشته تا برای امور روستاییان استفاده شود .

«حمید رضا ورزشی» گفت: ما از این دفاتر حمایت می‌کنیم و آماده‌ایم فرصت ایجاد شده این دفاتر را معرفی تا کشاوزران و عشایران عزیز با خدمات آن ۀشنا و از امکانات آن بهره ببرند.

وی گفت: از آنجایی که عمده شغل مردم ساوجبلاغ کشاورزی و دامداری است،  خدمات این صندوق‌ها تضمین مطمئنی برای زندگی مردم است و امید است با عضویت در آن از منفعت بیمه‌ای خوبی بهره‌مند شوند.

ورزشی آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی را یکی از مهم‌ترین ابزار برخورداری جامعه هدف از حقوق شهروندی خود اعلام کرد و افزود: بسیاری از مردم به دلیل عدم آگاهی از حقوق شهروندی از دریافت خدمات ارزشمندی چون بیمه اجتماعی محروم هستند و در مواجهه با مخاطرات اجتماعی با مشکل روبرو می‌شوند.

  وی تولیدکنندگان صنایع دستی را از دیگر دریافت کنندگان خدمات صندوق بیمه اجتماعی اعلام کرد و گفت: تولیدکنندگان صنایع دستی و فعالان بخش کشاورزی ساکن در شهرهای کوچک، بزرگ و مناطق روستایی و عشایری هم می‌توانند عضو این صندوق شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات