یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

طی یک عملیات مشترک؛

458 کیلوگرم تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 458 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار «عباسعلی محمدیان» در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک خودرو نیسان وانت در پوشش انتقال کاه و علوفه در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.

سردار محمدیان اظهار داشت: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورهای مواصلاتی منتهی به کرمان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند.

 سردار محمدیان افزود: در نهایت خودرو نیسان وانت به همراه یک دستگاه خودرو پژو پارس که به عنوان اسکورت، خودرو مواد مخدر را همراهی می کرد در محور ورودی شهرستان "کهنوج" مورد شناسایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه با تعقیب و مراقبت خودروی حامل مواد مخدر، متهمان متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کردند که در نهایت ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، 20 گلوله به سمت خودروهای متهمان شلیک کرده و هر 2 آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 نفر در این عملیات پلیسی، افزود: در بازرسی از خودرو نیسان وانت متهمان 458 کیلوگرم تریاک کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات