دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به منظور پیشگیری از کرونا؛

سنجش کلاس اولی‌ها در البرز زودتر آغاز می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از آغاز سنجش کلاس اولی‌ها از ۲۳ تیر در استان البرز خبرداد و گفت: : این سنجش هر ساله از ابتدای مرداد آغاز می‌شد که امسال به منظور پیشگیری از کرونا  از 23 تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «عباس کشاورز» در تشریح طرح سنجش دانش‌آموزان اول ابتدایی در استان البرز، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعداد پایگاه‌های سنجش دانش‌آموزان ابتدایی نسبت به سال گذشته که 22 مرکز بود، افزایش یافته و  اکنون 39 پایگاه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز  با اشاره به اینکه اولیای دانش آموزان با مراجعه به نزدیک‌ترین مدرسه به محل زندگی خود می‌توانند در سامانه ثبت نام و مکان و زمان انجام سنجش را دریافت کنند، بیان کرد: ابتدا دانش‌آموزان در 39 مرکز سنجش اولیه تست می‌شوند و در صورت تشخیص مشکل به مرکز سنجش تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

 دبیر ستاد اجرایی طرح سنجش البرز با عنوان اینکه هزینه تست سنجش برای هر دانش آموز 400 هزار ریال می‌باشد، تصریح کرد: این سنجش هر ساله از ابتدای مرداد آغاز می‌شد که امسال برای عدم ازدحام و تجمع از 23 تیرماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه فاصله نوبت‌دهی به خانواده‌ها با فاصله 30 دقیقه‌ای انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح 44 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان البرز مورد سنجش قرار می‌گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز، گفت: تمام مراکز انجام تست برای پیشگیری از شیوع کرونا، ضدعفونی شده و  به مواد ضد عفونی کننده دست، ماسک و دستکش مجهز شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات