سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 آموزش و پرورش البرز به پویش جدید پیوست؛

«من ماسک می‌زنم»

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: به دنبال افزایش میزان ابتلا به کرونا، فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان به عنوان سفیر سلامت و آگاهی بخشی به پویش مجازی «من ماسک می‌زنم » پیوستند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «فرشید علیزاده» گفت: این پویش با هدف آگاه‌‌سازی افراد با محوریت ارتقاء سطح مشارکت آنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خانه و محیط اجتماعی انجام شد.

وی افزود: مشارکت و همراهی، مهمترین عامل موفقیت در مدیریت ویروس کرونا است که در این راه فرهنگیان و دانش‌آموزان سفیر سلامت مسئولیت خطیری در حوزه آگاهی‌بخشی برعهده دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه بیماری کرونا در ماه‌های اخیر تغییر شکل داده و هر بار خطرناک‌تر از گذشته خودنمایی می‌کند، گفت: برای مقابله با کرونا باید سبک زندگی را تغییر داد که رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی به خصوص استفاده مستمر از ماسک یکی از این تغییرات است.

علیزاده با بیان اینکه این آگاهی‌بخشی کاهش استرس در بین اعضای خانواده‌ها را در پی دارد، یادآورشد: باید تلاش کنیم تا مهارت تاب‌آوری را در بین جامعه هدف آموزش و پرورش بالا ببریم.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون مراقبین سلامت و مشاوران مدارس با تولید پیام‌های متنی، صوتی و کلیپ‌های جذاب در حوزه گروه‌های مجازی تلاش کردند تا مهارت دانش‌آموزان و اولیا برای مواجهه با کرونا افزایش یابد.

علیزاده از رعایت فاصله‌ یک متری و استفاده از ماسک را موجب کاهش خطر انتقال ویروس کرونا ذکر کرد وا فزود: استفاده از ماسک نشانه مسئولیت‌پذیری افراد درجامعه است.

وی تاکید کرد: این پویش با هدف ترویج فرهنگ خودمراقبتی و نهادینه کردن ضرورت استفاده از ماسک راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات