پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با پیگیری‌های فرماندار نظرآباد انجام شد؛

‍ حل مشکلات روستای «احمدآباد» در دستور کار فوری

در دیدار فرماندار شهرستان و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای «احمدآباد» عمده مشکلات این روستا بررسی شده و با پیگیری‌های لازم، حل فوری آنها در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این نشست و با هماهنگی و تماس‌های فرماندار نظرآباد با مسئولین مربوطه، مقرر شد مشکل نوسان برق روستای احمدآباد با تست فیدرهای آن مورد بررسی قرار گرفته و همچنین مشکل اینترنت نیز در اسرع وقت با همراهی مخابرات شهرستان حل شود.

مشکل آب از جمله دیگر مسائل اصلی مطرح شده در این نشست بود که طبق دستور اکید «جواد صادقلو» به اداره آبفا می‌بایست پمپ آب روستا تعمیر شده و در صورت عدم تامین آب شرب موردنیاز اهالی تعویض شود و مشکل لوله‌کشی آب بخشی از احمدآباد نیز در اعتبارات آتی مدنظر قرار گرفته تا در آینده نزدیک مشکلات آب شرب آن مرتفع شود.

همچنین مقررشد ساختمان اورژانس ( فوریتهای پزشکی ) دهستان احمدآباد نیز با مساعدت اورژانس استان و همیاری شورا و اهالی روستا بازسازی ونوسازی شود.

در پایان، طی هماهنگی انجام شده مقرر شد با تشکیل جلسه‌ای باحضور مشاور بازنگری طرح «هادی» روستا، بخشدار مرکزی و رییس بنیادمسکن مشکلات طرح هادی روستا بررسی شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات