چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 «جهانی» طی بازدید از روند اجرای طرح «ابرار» خبر داد؛

بازدید معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از طالقان  

 معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از راه‌های روستایی شهرستان طالقان بازدید کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «شعبانعلی خاوری» - معاون راه روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور - ضمن تاکید بر ضرورت ارائه خدمات شایسته به مردم گفت: تلاش مضاعفی برای اجرای طرح ابرار و بهسازی راه‌های فرعی و روستایی در سطح کشور در حال انجام است که در این خصوص اقدامات خوبی در استان البرز صورت گرفته است.

فرماندار طالقان در این دیدار تسریع در عملیات زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی را به طول ۲۰ کیلومتر خواستار شد و اظهار کرد: محور مواصلاتی گردنه به شهرک طالقان به طول ۲۰ کیلومتر با تخصیص اعتبارات استانی و پیگیری‌های مجدانه و عنایت استاندار البرز در سال 98 اجرا شد.

«بهنام جهانی» ادامه این روند در سال ۹۹ را در دستور کار فرمانداری دانست و در ادامه از همکاری و مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز قدردانی کرد.

فرماندار طالقان در پایان این بازدید خاطرنشان کرد: برای سال ۹۹ نیز برنامه‌هایی در حوزه راه‌های روستایی پیشنهاد شد و چنانچه اعتبارات سال ۹۹ مشخص شود در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز مطرح و عملیاتی خواهد شد.

 معاون راه روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز بابت تامین قیر و آسفالت قول مساعد داد و پیشنهاد فرماندار مبنی بر تامین بودجه استانی برای زیرسازی از بودجه سال ۹۹ نیز مورد موافقت خاوری قرار گرفت.

طبق این پیشنهاد، در صورت موافقت کمیته برنامه‌ریزی، از محل بودجه استانی جهت زیرسازی و از بودجه ملی جهت قیر و آسفالت تامین اعتبار خواهد شد تا بیشترین آسفالت در شهرستان طالقان در سال ۹۹ انجام شود.

«گودرز محمودی» - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز- نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای آسفالت در روستاهای البرز گفت: وجود شرایط جوی مناسب زمینه اجرا و تسریع پروژه‌های زیرسازی و آسفالت را مهیا کرده است و این مهم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان طالقان است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات