شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

با هدف افزایش راندمان کاری؛

اشتغال مهارت‌محور در منطقه ویژه اقتصادی پیام رونق می‌گیرد

 با هدف توسعه اشتغال بر پایه مهارت، دیدار مشترکی بین مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام و مدیر کل فنی و حرفه‌ای البرز صورت گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این دیدار که در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد «نادر ثناگو مطلق» و «تقی غیاثی‌تبار» بر ضرورت بهره‌گیری از آموزش‌ها بر مدار مهارت در حوزه صنعت برای بالا رفتن راندمان کار و اشتغال‌زایی تاکید کردند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: از طرح‌های اشتغال مهارت محور اداره کل فنی و حرفه‌ای البرز در منطقه حمایت خواهد شد.

در این نشست طرفین به این نتیجه رسیدند که تیم‌های کارشناسی از دو طرف با بررسی و ارزیابی‌های لازم طی دو هفته موضوعات مشترک و‌ مورد نیاز را احصا و  برنامه‌ریزی کنند.

همچنین در این جلسه مقرر شد در صورت جمع‌بندی کارشناسی و ارزیابی مثبت از فرایند اجرا نسبت به استقرار مجتمع خدمات آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای تصمیم‌گیری شود.

 علاوه بر تصمیم‌گیری برای ایجاد مجتمع خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای در منطقه ویژه اقتصادی پیام، ارائه خدمات آموزشی و مهارتی به صنایع متناسب با نیاز واحدهای صنعتی مستقر در منطقه با هدف افزایش اشتغال و راندمان کاری از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات