جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 در بازدید سرزده از دو بیمارستان کرونایی البرز مطرح شد

کمبود پرستار و تجهیزات پزشکی البرز مرتفع می‌شود

معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از دو بیمارستان کرونایی البرز قول مساعد داد تا کمبودهای موجود در نیروی انسانی و تجهیزات در بخش بهداشت و درمان البرز مرتفع شود.  

به گزارش رمزگشانیوز؛ دکتر «قاسم جان‌بابایی» صبح پنجشنبه از بیمارستان کوثر و مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع ) البرز بازدید کرد و از نزدیک در جریان تجهیزات و امکانات بخش‌های کرونایی این دو بیمارستان قرار گرفت .

وی طی این بازدید سرزده عنوان کرد: در چند روز اخیر شاهد یک روند افزایشی در تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کویید 19 در استان البرز هستیم و به طور متوسط در چند روز اخیر حدود 10 الی 20 درصد به تعداد بیماران مبتلا افزوده شده است.

 معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور انتقال ۲۰ تخت آی سی یو در مرحله اول جهت تجهیز دو بیمارستان کوثر و امام علی ( ع) را صادر کرد و افزود: در مرحله دوم ۲۰ تخت آی سی یو دیگر با تامین زیر ساخت‌های لازم به زودی برای البرز تامین خواهد شد.

وی در ادامه ضمن قول مساعد برای  تامین تعدادی از اقلام و تجهیزات مهم پزشکی استان البرز خاطر نشان کرد: نهایت حمایت و کمک را در حل مشکلات موجود درمانی در بخش‌های کرونایی البرز خواهیم داشت.

دکتر جان بابایی ضمن اشاره به کمبودهای درمانی در البرز افزود: بی‌شک این کمبودها می‌توانست استان را با مشکل جدی در مبارزه با کرونا رو به رو کند اما خوشبختانه با مدیریت صحیح و فداکاری کادر بهداشت و درمان در البرز با چالش جدی مواجه نشدیم.

وی با قدردانی از خدمات کادر بهداشتی و درمانی البرز گفت: اگر مبارزه جهادی این عزیزان نبود افتخار مقابله با کرونا و خدمت عاشقانه به مردم حاصل نمی‌شد.

دکتر جان بابایی قول مساعد داد تا کمبودهای موجود در نیروی انسانی و تجهیزات در بخش بهداشت و درمان البرز مرتفع شود و افزود: تعداد پرستاران البرز نسبت به بیماران کم است که باید این موضوع سریعا بررسی و رفع شود.
 
دکتر جان بابایی تصریح کرد : در تلاش هستیم  بیمارستان فردیس و اورژانس بیمارستان امام علی ( ع) را زودتر به بهره‌برداری برسانیم.

دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز در حاشیه بازدید معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تیم‌های بهداشتی و درمانی البرز با همه کمبودها در مقابله با کرونا آبروداری کردند و برای مردم از جان گذشتگی کردند.
 
وی افزود: تیم‌های بهداشتی درمانی بعد از چهار ماه مبارزه ایثارگرانه با کرونا کمی خسته شده‌اند که نیاز است تدابیر لازم جهت بازیابی انرژی و توان مجدد در فاز دوم مقابله با کرونا برای نیروهای خط مقدم مقابله با کرونا انجام شود.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات