سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با حضور معاون رئیس‌جمهور انجام شد؛

بهره‌برداری از  174واحد مسکونی ایثارگران البرز + عکس

معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز پنجشنبه در آیین واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان استان البرز در شهر جدید هشتگرد گفت: طبق وعده استاندار البرز با رفع مشکل زمین ۷ هکتاری منطقه رجایی کرج ۱۴۰۰ نفر از ایثارگران در این منطقه خانه‌دار خواهند شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «سعید اوحدی» با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین استانداری البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تامین مسکن ایثارگران، افزود: استاندار البرز نوید دادند که در مرحله بعد 3 هزار واحد مسکونی برای متقاضیان مسکن در شهر کرج تامین می‌شود. استان البرز الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها است تا آن‌ها نیز گام‌های سریع‌تری برای حل مشکل مسکن ایثارگران بردارند.

اوحدی افزود: با توجه به تاکید رییس‌جمهور بر تأمین مسکن برای جامعه معزز ایثارگری تفاهم‌نامه‌ای نیز با وزارت راه و شهرسازی تنظیم شده و به زودی اجرایی می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰ هزار فقره زمین برای ساخت مسکن جامعه هدف در استان‌های مختلف تهیه شده تا کار ساخت مسکن در این مناطق نیز انجام شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: باید با عزمی جدی به سمتی برویم که مشکل اشتغال ایثارگران نیز مرتفع شود.

البرز  پیشرو در تامین مسکن ایثارگران و خانواده‌ شهدای کشور

نماینده عالی دولت در استان البرز  نیز در  این مراسم که در سالن گلستان شهر جدید هشتگرد برگزار شد، گفت: عزم ما برای کسب رضایت‌مندی مردم و ایجاد بستر رفاه و آرامش آنها به‌ویژه ایثارگران و خانواده شهدا جزم است.

«عزیز اله شهبازی» ادامه داد: هفته آینده تفاهم‌نامه‌ای در دفتر معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بین استانداری البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تامین مسکن ایثارگران امضا می‌شود.

وی افزود: با این اقدام البرز در تامین مسکن ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا  و ایثارگران به الگویی برای کشور تبدیل خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه اجرای این طرح در سال ۹۵ کلید خورده است، گفت: این طرح با حمایت شر کت عمران و بانک مسکن  در سال  جاری با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد.

«سلیمان رستمیان» افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع در دو طبقه بنا ساخته  شده است که امروز ۱۷۴ واحد مسکونی تحویل می‌شود.

 

خون شهدا سرمایه عظیم انقلاب اسلامی ایران است

اوحدی در ادامه سفر خود به استان البرز با خانواده شهیدان «فتح الله، حبیب الله و محمد بغدادی»، آزاده و جانباز «محسن کیان» و جانباز «موسی فلاحتداری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها موفقیت‌ها و امنیت نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همواره راهگشای ما در مشکلات بوده است و امروز نیز شاهدیم ملت بزرگ ایران به برکت وجود همین فرهنگ در برابر تمام فشارهای استکبار جهانی ایستادگی می‌کند. وی افزود: خون شهدا سرمایه عظیم انقلاب اسلامی ایران است و همه ما باید قدردان شهدا باشیم.

 

لازم به ذکر است معاون رئیس جمهور و هیئت همراه در  ابتدای سفر خود به استان البرز با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام شهر جدید هشتگرد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات