دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

 به‌زودی؛

«خانه جوان» البرز جانمایی می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه برای راه‌اندازی خانه جوان با بررسی ویژه درصدد اختصاص مکانی مناسب هستیم، گفت: نماینده مجمع جوانان می‌توانند در تمامی جلسات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی استان حضور داشته باشند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «عزیزاله شهبازی» در جلسه مجمع جوانان استان البرز  که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به انرژی و توان جوانان که حرکت‌آفرین و انگیزه‌بخش است، گفت: هم در دوران جنگ تحمیلی و هم در دوره کنونی شاهد فعالیت‌ جوانان بویژه در استان البرز هستیم که در سطح کشور نیز درخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه خواست و مطالبه مردم  به‌ویژه جوانان نیروی محرکه ما است، افزود: در شیوع کرونا با وجود آنکه مستعد بحران بودیم هیچ گاه در وضعیت قرمز قرار نگرفتیم؛ چراکه مردم از تلاش‌های مسئولان با خبر بودند و همراهی لازم را داشتند.

وی با اشاره به حضور فعال خیرین در البرز گفت: مجمع مشورتی جوانان باید به عنوان یک نیروی قوی بین مردم و مسئولان معرفی و شناخته شود.

استاندار البرز  با بیان اینکه سن مدیریت‌ در استان 2 سال کاهش یافته است، عنوان کرد: مدیرکل سیاسی استانداری البرز جوانی توانمند است که اکنون در این مسئولیت فرصت بروز و ظهور به وی داده شده است؛ البته در تمامی انتصابات استانداری این مولفه جوانی بسیار مورد توجه بوده است.

وی گفت: تمامی جوانان استان افرادی مستعد و با ظرفیت هستند و در این میان انتخاب جوانی به عنوان مشاور استاندار بسیار سخت است ولی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای راه‌اندازی خانه جوان نیز با بررسی ویژه درصدد اختصاص مکانی مناسب هستیم و نماینده مجمع جوانان می‌توانند در تمامی جلسات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی استان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به چالش‌های اقتصادی پیش روی جوانان گفت: طی 2 ماه گذشته صندوق نوآوری استان با سرمایه 10 میلیارد تومان راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات است.

استاندار البرز گفت: در اتاق شیشه‌ای کار می‌کنیم و آگاهی از فعالیت‌های مسئولان در مسیر عمران و آبادانی استان را حق مردم می‌دانیم چون معتقدیم مردم ولی‌نعمت و ناظر ما هستند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات