پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اتمام مهلت کرونایی؛

البرزی‌ها قبوض برق خود را پرداخت کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز از رشد ۶.۹ درصدی مصرف برق البرز در خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و از شهروندان خواست نسبت به پرداخت به موقع قبوض عقب مانده خود اقدام کنند تا شرایط برای اجرای طرح‌های مصوب و تعمیر و نگهداری تجهیزات برقی فراهم شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «بهنام بیات» پیک مصرف سال گذشته را ۱۳۰۰ مگاوات اعلام کرد و گفت: امسال این عدد به رقم ۱۲۰۰ مگاوات نزدیک شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تابستان امسال قطعی جدی برق نداشته باشیم، اما تصریح کرد: با پیش‌بینی تغییر ضریب‌ بهره‌وری تجهیزات و تاسیسات برق در دمای زیاد و یا افزایش بیش از حد مصرف ممکن است در بعضی روزها با قطعی موقت برق در برخی مناطق روبرو شویم.

بیات با اعلام استفاده 70 درصدی مصارف خانگی و 30 درصدی مشاغل صنعتی البرز، ضمن اشاره به زمان پیک مصرف در روزهای گرم و طولانی تابستان گفت: صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مشترکین برق ما را در مدیریت خاموشی‌های احتمالی یاری خواهد کرد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز ضمن اشاره به هزینه سرسام‌آور تولید برق و تلاش شبانه‌روزی پرسنل توزیع برق گفت: متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم از شرایط و جزئیات تولید برق هنوز فرهنگ استفاده صحیح از وسایل پرمصرف برقی به‌ویژه در اوج ساعات مصرف جا نیفتاده است و نتوانسته‌ایم خسارات ناشی از مصرف زیاد را کاهش دهیم.

وی با بیان این مهم که تامین برق پایدار و بدون خاموشی مستلزم همکاری همه مشترکین است، بر ضرورت آگاهی مردم از مصرف بهینه برق تاکید کرد.

بیات ضمن اشاره به سیستم درآمد - هزینه شرکت توزیع نیروی برق از شهروندان خواست نسبت به پرداخت به موقع قبوض عقب مانده خود اقدام کنند تا شرایط برای اجرای طرح‌های مصوب و تعمیر و نگهداری تجهیزات برقی فراهم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گریزی نیز به بحران کرونا زد و گفت: با شیوع کرونا به توصیه رئیس‌جمهور و پیشنهاد وزارت نیرو مهلت سه ماهه‌ای برای پرداخت قبض آب و برق مشترکین در نظر گرفته شده بود که از خرداد ماه مهلت تعویق پرداخت قبوض به پایان می‌رسد، لذا مشترکین باید بهای برق مصرفی خود در سه ماه گذشته را به همراه قبض جدید پرداخت کنند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات