شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قابل توجه شرکت‌کنندگان در هجدهمین آزمون سراسری قرآن؛

آخرین مهلت تکمیل اطلاعات برندگان جوایز قرآنی اعلام شد

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی البرز گفت: با اعلام برندگان جوایز هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سال ۹۸، مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت تا ۵ تیرماه مهلت دارند اقدامات لازم درخصوص اطلاع رسانی به قرآن‌آموزان و ارسال اطلاعات آن‌ها را انجام دهند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «سیده زهرا حسینی» - رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی- البرز اظهارکرد: پیرو اعلام برندگان جوایز هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سال ۹۸ ، مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت تا ۵ تیرماه مهلت دارند اقدامات لازم در خصوص اطلاع‌رسانی به قرآن آموزان و ارسال اطلاعات آن‌ها را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به ضرورت دریافت و تایید شماره شبای برندگان، مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت اقدامات لازم برای تایید شماره شبا، با لحاظ نکات ذیل، انجام گیرد.

این مسئول بیان کرد: در سامانه آزمون امکانی فراهم شده که برندگان جوایز، باید جهت دریافت وجه جایزه، شماره شبای خود یا پدر خود را به همراه نام بانک مربوطه ثبت و تایید کنند. بدیهی است اگر شماره شبا به نام خود قرآن‌آموز یا پدر وی نباشد واریز وجه جایزه صورت نمی‌پذیرد.

حسینی تصریح کرد: قرآن‌آموزان برای ورود شماره شبا باید شخصاً وارد کارتابل خود شوند؛ برای این کار در قسمت ورود سامانه quranedu کد ملی و رمز عبور خود را وارد کرده و با ورود به کارتابل خود اقدام به ثبت شماره شبا کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی البرز یادآور شد: در صورت فراموشی کلمه عبور و درخواست مجدد، رمز جدید به شماره همراه ثبت شده در سامانه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات