یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز خبر داد:

ثبت‌نام ۱۶۰ نفر از البرز در مسابقات سراسری قرآن‌کریم

 مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از ثبت نام 160 نفر از استان البرز در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «حجت الاسلام احمد اشرفی» در خصوص ثبت‌نام کنندگان مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ماه‌های قبل انجام شد. سال گذشته ۵۶۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند و امسال با کاهش شرکت‌کنندگان تعداد آن‌ها به 160 نفر رسید.

وی علت کاهش شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن را مشکل به وجود آمده در سایت دانست و افزود: با وجود پیگیری، زمان ثبت‌نام تمدید نشد و بقیه افراد جا ماندند.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز ادامه داد: به علت کاهش شرکت‌کنندگان، مرحله شهرستانی و استانی مسابقات ممکن است ادغام شود و در رشته‌هایی که به حد نصاب نرسیده فقط فینال برگزار خواهد شد. البته هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقات مشخص نشده است و حتی در صورت برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات، شهرستان کرج میزبان تمام مسابقات می‌شود.

این مسئول در پایان سخنانش گفت: مسابقات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و مدیحه‌سرایی و تفسیر عمومی قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات