شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی طالقان:

باند سارقان لوازم خودرو و منزل در طالقان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی طالقان از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم خودرو و منزل با اعتراف به 23 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  سرهنگ «سید صالح بذرگری» در خصوص انهدام باند سارقان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت لوازم شخصی یکی از شهروندان توسط راننده یک دستگاه خودروی پراید در جاده زیاران- طالقان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.

وی با بیان این که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و طرح ایست و بازرسی را برای شناسایی خودرو متهم در محورهای خروجی شهرستان اجرا کردند، ادامه داد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهم از مسیرهای فرعی از شهرستان طالقان خارج شده و در آزادراه کرج- قزوین در حال تردد است.

فرمانده انتظامی طالقان افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه مال باخته به آزادراه کرج قزوین اعزام شده و پس از طی مسیری در محور ورودی شهرستان آبیک استان قزوین خودرو مورد نظر را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

این مسئول با اشاره به دستگیری 2 نفر از همدستان متهم در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های صورت گرفته به 3 فقره سرقت تحت عنوان مسافرکش از مسافران طالقان- کرج، 7 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در روستاهای طالقان و 13 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان های کرج و ساوجبلاغ اقرار کرد.

وی در پایان با بیان این که در این رابطه 4 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شده‌اند، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی همه مال باختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات