شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 در نشست خبری مطرح شد؛

پرونده شهردار اسبق کرج در دادگاه تجدید نظر رسیدگی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پرونده شهردار اسبق کرج در دادگاه تجدید نظر رسیدگی می‌شود و امید است منجر به اتخاذ تصمیم نهایی و اقدام بر اساس مقررات شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «حسین فاضلی هریکندی» در نشستی خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به پرونده قضائی شهردار اسبق شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: پرونده شهردار اسبق کرج در دادگاه تجدید نظر رسیدگی می‌شود و با توجه به اینکه اقدامات تحقیقی خاصی در این خصوص در حال انجام است، امید است منجر به اتخاذ تصمیم نهایی و اقدام بر اساس مقررات شود.

فاضلی هریکندی در خصوص رسیدگی به جرایم مالی کارکنان دولت در استان البرز، گفت: نیازمند تقویت واحدهای حراست و بازرسی در دستگاه‌های اجرایی استان هستیم تا با نظارت‌های لازم شاهد کاهش جرایم مالی باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تخلفات قضات در استان البرز کمتر از یک درصد است، گفت: اما نظارت‌ها در این خصوص با قوت و جدیت ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در حوزه حفظ حقوق عامه، رفع تصرف و تجاوز به اراضی ملی و منابع ملی اقدامات خوبی در استان البرز انجام شده است، افزود: به ۵۲ مورد طی سال گذشته رسیدگی شده همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۳۵ مورد رفع تصرف توسط قرارگاه صیانت از بیت‌المال انجام شده و بیش از ۱۰۰ هکتار رفع تصرف شده است.

فاضلی هریکندی در خصوص اجرای احکام دادگاه‌ها درباره خلع ید و رفع تصرفات اراضی ملی در استان، گفت: سال گذشته ۸۴ مورد شامل ۴۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد که از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲۰ مورد شامل ۱۰ هکتار رفع تصرف شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان در مجموع ارزش ریالی رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در استان داشته‌ایم.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پزشکی قانونی استان به مواردی از جمله راه اندازی طرح «داد پزشک» و «پزشک معتمد» و یا ساخت و تجهیز ساختمان متوفیان در بهشت سکینه اشاره کرد که سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات