شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 استاندار البرز:

سال تحصیلی جدید در البرز از 15 شهریور آغاز می‌شود

 نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بیماری کرونا در البرز تحت مدیریت است و تاکنون وارد بحران، وضعیت قرمز و پیک جدید بیماری نشده‌ایم.

به گزارش رمزگشانیوز ؛  «عزیزاله شهبازی» گفت: کرونا در البرز همچنان تحت مدیریت و کنترل است و این استان وارد بحران و وضعیت قرمز نشده است.

وی ادامه داد: طبق بیانات رییس جمهور محترم مقرر شد که مبنای اعلام وضعیت قرمز یک استان نیست، بلکه براساس شرایط یک منطقه یا شهرستان به عنوان منطقه قرمز اعلام خواهد شد.

شهبازی گفت: بر این اساس هر استانی که شهرستان‌هایش دچار مشکل می‌شوند، باید بلافاصله ستاد استانی پیش‌بینی‌ها و محدودیت‌های لازم را تدوین و به کمیته امنیتی، اجتماعی و بهداشت و درمان بفرستند تا محدودیت‌های لازم پس از تأیید رئیس جمهور در مناطق مورد نظر اجرا شود.

وی گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، سال تحصیلی دانشگاه‌ها از 15 شهریور 99، در 2 بخش فضای مجازی و حقیقی آغاز خواهد شد. همچنین سال تحصیلی 99 مدارس و آموزش و پرورش نیز از 15 شهریور آغاز می‌شود که البته به آموزش و پرورش اجازه داده شده به تناسب منطقه و نیاز خود از ابتدای شهریور مدارس را در دو نوبت بازگشایی کرده و تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نیز حذف خواهد شد.

استاندار البرز با اشاره به تاکید ویژه رییس جمهور مبنی بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص بیماری کرونا، گفت: باید اضطراب و نگرانی در جامعه جای خود را به اقدامات حساب شده در شرایط پساکرونا بدهد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات