پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با افتتاح «پارک امید»

بزرگترین دیوار سبز عمودی خاورمیانه رونمایی می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از افتتاح «پارک امید» با وسعتی حدود 4 هکتار در ورودی شرقی شهر خبر داد و گفت: آئین رونمایی از این پروژه روز شنبه31 خرداد با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار می‌شود.

به گزارش رمزگشا نیوز پیمان بضاعتی‌پور با اشاره به موقعیت جغرافیایی این پارک اظهار داشت: پارک امید در بلوار جانبازان بعد از پارک مادر و در ابتدای جاده چالوس قرار دارد که علاوه بر ساماندهی ورودی شهر، دسترسی شهروندان و مسافران را به خدمات تفریحی و رفاهی فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دیوار سبز عمودی خاورمیانه با گستره بیش از 50 هزار فلاور باکس در این پارک قرارگرفته است، گفت: فضای قسمت مسطح «پارک امید» هم‌تراز با خیابان حدود ۱۳هزار متر مربع است و یک هکتار مساحت این دیوار سبز را تشکیل می‌دهد که گل‌آرایی متنوع جلوه متفاوتی را به فضای این پارک بخشیده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری کرج افزود: این پارک از امکاناتی نظیر آبنما، مبلمان پارکی، نور پردازی ویژه و پارکینگی با ظرفیت پارک 200 خودرو برخوردار است.

این مسئول شهری ضمن اشاره به گسترش نیازهای مردم در زمینه استفاده از بوستان‌های شهری، تقویت زیرساخت‌های گردشگری و احداث مراکز تفریحی در کرج را از الزامات توسعه شهر عنوان و اظهار امیدواری کرد با احداث پارک‌های موضوعی و کاربردی در نقاط مختلف کرج گامی مثبت در راستای توسعه فضای سبز برداشته شود.

بضاعتی‌پور با بیان اینکه «پارک امید» در محل انباشت دپوی نخاله و زباله احداث شده است، توضیح داد: با حمایت شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کنیم سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات