جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلوه‌گری نگین البرز با تشکیل «ستاد گردشگری» در طالقان

شهردار طالقان در جلسه کارگروه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان بر لزوم ایجاد «ستاد گردشگری» در جهت تسهیل اقدامات بوم‌گردی تاکید کرد.

به گزارش رمزگشا نیوز «علی قاسم‌پور» پیشنهاد کرد: ستاد گردشگری جهت تسهیل اقدامات گردشگری در شهرستان تشکیل شود تا فعالیت‌های خُرد در این زمینه در سطح شهرستان آغاز شود.

 شهردار طالقان همچنین از طرح گردشگری زمین حاشیه دریاچه سد خبر داد و گفت: پس از لحاظ شدن کامل حقوق مردم و تحت اختیار قرار گرفتن این ملک در شهرداری اقدامات لازم آغاز می‌شود .

وی اضافه کرد: با تامین اعتبار، احداث پارک جنگلی ۴ هکتاری چالان آغاز خواهد شد که قطعا فضایی دلپذیر در جهت جذب گردشگر خواهد بود.

 قاسم‌پور با بیان اینکه شهرستان طالقان با وجود دارا بودن ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری از زیرساخت‌های مناسب برخوردار نیست، گفت: تا وقتی قوانین موجود اصلاح نشود متولیان امر در بسترسازی و ارتقای فرصت‌های توریستی با مشکل روبرو هستند.

شایان ذکر است حاضرین در جلسه نسبت به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان طالقان، گسترش صنایع دستی، بوم‌گردی، تفرجگاه‌ها و استفاده از فضاهای امامزاده‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات