یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز :

بانک ها موظف هستند تا صبح روز آتی منابع داخلی و صندوق های خود را طی نامه کتبی به مراکز ذیربط اعلام کنند

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: بانک ها موظف هستند تا صبح روز آتی منابع داخلی و صندوق های خود را طی نامه کتبی به مراکز ذیربط اعلام کنند.

به گزارش رمزگشا   نیوز از کرج رامین ربیعی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در بحث تبصره ماده 18، بانک ها موظف به اعلام منابع صندوق و منابع داخلی خود هستند که تا کنون فقط 4 بانک منابع خود را اعلام نموده اند. 

وی با اشاره به اینکه تمام بانک های دولتی که اعلام منابع نکردند موظف هستند تا صبح روز آتی به صورت کتبی منابع خود را به ادارات ذیربط اعلام کنند، افزود: در سه ماه سال جاری حدود 361 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات رونق تولید از سوی بانک ها در اختیار واحدهای صنعتی قرار گرفته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز  با بیان اینکه اعتبار و تسهیلات به رفع موانع 14 واحد تولیدی و صنعتی تعلق گرفت که به رونق تولید کمک بسیاری کرده است،گفت: حدود 103 مورد از مصوبات مربوط به رونق تولید و رفع موانع از سال 96 قابل انتقال به سال 97 بوده که سقف تسهیلات این مصوبات یک هزار و 650 میلیارد ریال ارزیابی شده است.

ربیعی با اشاره به اینکه در سال‌ گذشته برای 221 واحد تولیدی 16 هزار و 216 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخته شده است،عنوان کرد: در راستا شعار امسال به  375 واحد تولیدی به میزان 34 هزار و 430 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات