جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

از ابتدای سال جاری؛

556 تاییدیه ایمنی استاندارد آسانسور در البرز صادر شد

مدیر کل استاندارد البرز با اعلام این خبر گفت : درسه ماهه اول سال مجموعا 556 مورد درخواست بازرسی در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور استان ثبت شده است که از این تعداد 129 مورد درخواست بازرسی ادواری و مابقی درخواست بازرسی اولیه است.

به گزارش رمزگشا  فتانه شکرالهی افزود : از تعداد 209 بازرسی صورت گرفته در سال 99، تعداد 53 تاییدیه ایمنی اولیه و یا ادواری برای آسانسورهای نصب شده در ساختمان‌های سطح استان صادر شد.

مدیر کل استاندارد البرز گفت: کلیه واحدهایی که در سال‌های گذشته مبادرت به اخذ گواهینامه ایمنی اولیه کردند با توجه به اعتبار یکساله این گواهی‌ها موظف به اخذ گواهی ادواری هستند.

وی تاکید کرد: درصورت بروز حادثه برای آسانسورهای فاقد گواهینامه، مسئولیت حقوقی با مالکان و بهره‌برداران آسانسور غیر استاندارد است.

مدیر کل استاندارد البرز با اشاره به اهمیت استانداردسازی آسانسورها از مالکین و بهره‌برداران ساختمان‌های مسکونی  درخواست کرد که با انتخاب شرکت‌های آسانسوری که دارای پروانه طراحی و مونتاژ از سازمان صمت هستند و همچنین رعایت الگو و الزامات استاندارد، سریع‌تر موفق به دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور شوند.

شکرالهی در انتها افزود: برای بررسی اعتبار تاییدیه ایمنی آسانسور، کد ده رقمی شناسه ملی آسانسور که در پلاک مشخصات آسانسور داخل کابین نصب شده است را به شماره 10001517 ارسال کرده و از اعتبار تاییدیه ایمنی آسانسور اطمینان حاصل نمایید.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات