جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار طی بازدید از پایگاه انتقال خون مطرح کرد

تقویت زیرساخت‌های پدافندی انتقال خون البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پایگاه انتقال خون، بر لزوم تقویت زیرساخت‌های این اداره کل جهت افزایش قدرت مانور در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد.

به گزارش رمزگشا  نورمحمد فردی طی بازدید از بخش‌های فنی این مجموعه و آگاهی از نقاط قوت و نیازمندی‌های آن به اهمیت نقش انتقال خون در پدافند زیستی اشاره کرد و گفت: وجود ذخایر خون کافی و قدرت تداوم فعالیت‌های ضروری انتقال خون در بحران‌ها موجب کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید استاندار البرز مبنی بر متمرکز کردن بخش‌های خدمت‌رسان یک مجموعه به منظور تسریع در ارائه خدمات گفت: اما دستگاه‌های نقش آفرین در مدیریت بحران می‌بایست توجه ویژه‌ای به تمرکز زدایی در حوزه فنی داشته باشند.

معاون استاندار اهدای خون را به منزله اهدای زندگی به بیماران نیازمند به خون و  فرآورده‌های خونی عنوان کرد و با تاکید بر نقش اهدای خون در سلامتی افراد، گفت: شاخص‌های مشخصی برای اهدای خون وجود دارد و به افرادی که دارای این شاخص‌ها هستند توصیه می‌شود برای ارتقای سلامتی خود به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان ضمن قدردانی از کارکنان سازمان انتقال خون از مردم خواست با اهدای خون خود به هموطنان نیازمند، این مجموعه را در تقویت ذخایر خونی یاری دهند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات