یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 استاندار البرز خبر داد

حل مشکل ۲۰ ساله سوله‌های هلال‌احمر در البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: انبارهای هلال احمر البرز از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار بوده چراکه این استان از جنوب و مرکز روی گسل زلزله قرار دارد.

به گزارش رمزگشا شهبازی در دیدار عصر امروز با رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه در ساختمان صلح صورت گرفت، افزود: پس از دستور رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت ساماندهی انبارهای هلال احمر و متعاقب بازدید رئیس جمعیت هلال احمر کشور از سوله‌های مستقر در البرز، این نشست برای تعیین تکلیف انبارهای استان برگزار شد.

وی همچنین از رسیدگی به اختلاف ۲۰ ساله‌ای که بین کارخانه سیمان آبیک و هلال احمر ایران در البرز وجود داشت، خبر داد.

شهبازی گفت: انبارهای هلال احمر البرز از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار بوده چراکه این استان از جنوب و مرکز روی گسل زلزله قرار دارد و همچنین البرز معین پایتخت و استان‌های همسایه است.

وی با بیان اینکه البرز در مرکز کلونی جمعیت تهران و قزوین و... قرار دارد، افزود: محورهای مواصلاتی البرز شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور است.

رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست، گفت: سوله‌های هیو در استان البرز را پس از تعیین تکلیف، می‌توان به عنوان یک انبار استراتژیک در کشور مورد استفاده قرار داد.

دکتر کریم همتی افزود: تفاهم اولیه برای تعیین تکلیف این سوله‌ها صورت گرفته و امید است در آینده نزدیک توافق نهایی صورت گیرد.

وی همچنین تکمیل پد بالگرد در استان البرز را از اولویت‌های مهم در دستور برنامه‌های بعدی این مرکز  اعلام کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات