جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

همتی :

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرج راه‌اندازی شد

علی اصغرهمتی گفت: چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا متعلق به اداره کل محیط زیست استان البرز تحویل معاونت خدمات شهری شهرداری کرج شد.

به گزارش رمزگشا  معاون خدمات شهری شهرداری کرج  گفت: بحث آلودگی هوا تبدیل به یکی از معضلات اکثر شهرهای بزرگ به خصوص استان البرز شده است که متاسفانه آثار آلودگی هوا  بر سلامت شهروندان جدی بوده است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی به شهروندان در مورد میزان روزانه آلاینده‌های هوا در مناطق مختلف شهر، جزو حقوق ابتدایی شهروندان است تا بتوانند با آگاهی از میزان آلاینده‌ها در سطح شهر تردد کرده یا از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

همتی از راه‌اندازی سامانه پیش آگاهی کیفیت هوا در شهر کرج خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مجدانه و مستمر معاونت خدمات شهر شهرداری کرج، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا متعلق به اداره کل محیط زیست استان البرز تحویل این معاونت شد.

همتی در پایان ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع بستری فراهم شود تا شهروندان از میزان آلودگی هوا مطلع شده و از سفرهای غیر ضرروی در روزهای آلوده تر خودداری نمایند و به این ترتیب کمتر دچار آسیب ها و بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات