یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بخشدار مرکزی ساوجبلاغ اعلام کرد؛

برخورد قاطع با متخلفان و متصرفان اراضی

بخشدار مرکزی ساوجبلاغ اعلام کرد: با متخلفان و متصرفان اراضی در روستاها برخورد جدی و قاطع می شود.

به گزارش رمزگشا سپهر سجادی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی افراد سودجو، اقدام به تصرف زمینها و ساخت و ساز غیرمجاز کرده‌اند، کارگروهی متشکل از مسئولان عالی‌رتبه شهرستان و مسئولان محلی از مناطقی که توسط متصرفان تصاحب و یا توسط متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز انجام شده است، بازدید کردند.

 وی با اشاره به اینکه این بازدید با حضور ریاست دادگستری، دادستان، معاونت نیروی انتظامی، ریاست جهاد سازندگی، ریاست منابع طبیعی شهرستان ساوجبلاغ انجام شد ،افزود: طی این بازدید مقرر شد در صورت مشاهده هرگونه اقدامی برای تصرف زمین‌های داخل یا خارج از بافت از جمله خط‌کشی، سنگ چینی، درختکاری، دیوار چینی و هر اقدامی که بدون اطلاع و اجازه شورا و دهیاری باشد، فرد خاطی بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شود.

این مسئول هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز داخل یا خارج بافت را مشمول مجازات سنگین دانست و خاطرنشان کرد: با خاطی یا خاطیان برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

وی افزود: طبق تصمیم قرارگاه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، با افرادی که با متخلفین و متصرفین هر گونه همکاری از جمله فروش مصالح و ابزارآلات، حمل مصالح و تجهیزات،  انجام کار به صورت پیمانکاری، معماری، بنایی یا کارگری و یا هر نوع ارائه خدمات به این افراد  داشته باشند نیز برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

سجادی به همه شهروندان به ویژه کسانی که قصد فروش یا ساخت و ساز در این بخش را دارند، توصیه و تاکید کرد پیش از هرگونه اقدامی حتما به دهیاری مراجعه و مجوزهای لازم را دریافت نمایند.

وی همچنین از همه افرادی که قصد ارائه خدمات و یا فروش لوازم و مصالح دارند نیز درخواست کرد: قبل از عقد قرارداد یا فروش مصالح و یا حتی انجام کارگری، ابتدا از قانونی بودن فعالیت شخص مورد نظر اطمینان حاصل کنند تا دچار خسارت نشوند.

سجادی در پایان گفت: در خصوص افرادی که قبلا اقدام به تصرف یا ساخت و ساز غیرقانونی کرده‌اند نیز پرونده‌های قضایی تشکیل و به زودی با آنان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات