دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشستی صمیمی با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، دیدار و گفت‌وگو نمود.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، ضمن حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، در نشستی با غلامرضا درکتانیان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و درخصوص توسعه همکاری‌های متقابل گفت‌وگو کرد.
در کتانیان در این دیدارضمن خیر مقدم به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، بر آمادگی مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، برای ایجاد همکاری‌های مشترک تاکید کرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق و بسط فرهنگ ناب اسلامی در جامعه، نیازمند کار مشترک و هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌ها هستیم.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ادامه داد: جامعه امروز ما نیازمند بسط و نشر فرهنگ و ارزش‌های سال‌های دفاع مقدس است و راه پیشرفت کشور، تاسی به سیره شهدا و رزمندگان، در راه نیل به آرمان‌ها و اهداف مقدس نظام اسلامی است. ما نیز باید از طرق مختلف نسبت به این موضوع و نشر این فرهنگ، اهتمام بورزیم.
گفتنی است در این نشست، در خصوص جانمایی محل دفن شهید گمنام در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، بحث و تبادل نظر شد.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات