استاندار البرز بر تعیین اعتبارات محله‌های کم‌برخوردار استان تأکید کرد

استاندار البرز از شهرداری ها خواست تا نسبت به تعیین اعتبارات محله‌های کم‌برخوردار هدف قرارگاه اجتماعی استان اقدام کنند.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز با تبریک پاسخ غرورآفرین وعده صادق ۲ به صهیونیست‌ها و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، افزود: باید در محله‌های هدف قرارگاه اجتماعی تدابیر ویژه جهت آموزش و اوقات فراغت بانوان اندیشیده شود.
وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی، جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی و توانمندسازی بانوان در محله‌ها داشته باشد.
عبداللهی گفت: ایجاد سالن‌های ورزشی در ۶۷ محله هدف قرارگاه اجتماعی استان می تواند در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد .
استاندار البرز بیان کرد: اعطای پروانه رایگان برای ساخت سالن‌های ورزشی، مجموعه‌های درمانگاهی و بیمارستانی در استان توسط شهرداری‌ها اطلاع رسانی شود.
عبداللهی با بیان اینکه ایجاد تصفیه خانه‌های محلی پساب در مناطق شهری استان در دستور کار قرار گیرد، افزود: همچنین ایجاد مخازن ذخیره آب در محله ها با هدف تاب آوری در شرایط بحران باید از سوی شهرداری ها در برنامه قرار گیرد. 
وی گفت: باید تمرکز ویژه‌ای بر روی محله های هدف قرارگاه داشته باشیم و در انتخاب مدیران محله‌ها بازنگری صورت گیرد و از نظر مردم نیز بهره‌گیری شود.
استاندار البرز افزود: مدیران محله‌ها باید نسبت به شناسایی افراد نیازمند در این مناطق اقدام کنند و توجه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول و ظرفیت بزرگ خیرین را به این امر مهم معطوف کنند.
استاندار البرز با اشاره به ساماندهی کانال سیاه جوی در ماهدشت، گفت: انتهای این کانال باید توسط جهادکشاورزی استان ساماندهی شود.
وی افزود: پروژه کمربندی ماهدشت که به نوعی پدافند غیرعامل در حوزه راه محسوب می‌شود باید تسریع و به صورت ویژه آن را دنبال کرد.
در نشست امروز قرارگاه اجتماعی استان البرز مدیر خانه محله‌های حسین آباد مهرشهر و شهرک پیام ماهدشت در خصوص نیازها، مطالبات و دغدغه‌های این محله ها گزارشی ارائه دادند و استاندار البرز دستور لازم در خصوص حل مشکلات را صادر کرد.
همچنین مدیرخانه محله شهرک پیام طی گزارشی اعلام کرد از ۳۸ موضوع و نیاز این محله ۲۸ مورد اجرایی شده و تحولات بزرگی در زمینه های مختلف ورزشی، درمانی، آموزشی، تفریحی و فرهنگی این شهرک رقم خورده که حاصل مصوبات این قرارگاه، بازدیدهای میدانی و توجه ویژه استاندار البرز و مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز و سایر مدیران و مسوولان مربوطه است.
وی پروژه‌های باقی مانده را برای این شهرک حائز اهمیت دانست و از استاندار البرز درخواست کرد که برای تحقق آنها نیز تدابیر و دستور لازم را صادر کند.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات