پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

از سوی دانشگاه آزاد اعلام شد؛

امتحان حضوری در شهرهای قرمز ممنوع شد

نایب رئیس ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اصلاحیه تقویم آموزشی و امتحانات سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ رشته های پزشکی و غیرپزشکی و اجرای طرح تعاون آزمون را ابلاغ کرد.

به گزارش رمز گشا نیوز، جواد علمائی نایب رئیس ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اصلاحیه تقویم آموزشی و امتحانات سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی و اجرای طرح تعاون آزمون را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: امتحانات نیمسال دوم طی چهارهفته از تاریخ ۲۴ خرداد تا ۱۹ تیرماه برگزار می‌شود.

اصلاح برنامه امتحان بر مبنای انتقال امتحانات تقویم قبل در هر روز به دو روز پیاپی در تقویم جدید انجام شود.

براساس بندهایی از این بخشنامه به منظور جلوگیری از سفرهای بین شهری با اجرای طرح تعاون آزمون، دانشجویان فاقد منع آموزشی با ثبت نام در سایت azmoon۹۹.iau.ac.ir (سایت مذکور از روز شنبه ۱۷ خردادماه فعال می‌شود) و کسب موافقت از ستاد طرح تعاون آزمون می‌توانند در واحد محل زندگی خود آزمون دهند.

همچنین امتحانات دوره دکتری تخصصی می‌تواند بر مبنای آزمون شفاهی برخط به تشخیص استاد راهنما و هماهنگی با آموزش واحد برگزار شود. در کلاس‌های ترکیبی از مقاطع ارشد و دکتری با لحاظ تعداد دانشجویان تا ۱۰ نفر بر مبنای آخرین لیست حضور و غیاب، امتحان به روش برشمرده شده مجاز است. ضبط آزمون شفاهی برخط لازم است.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات