پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

کشف 27 خودروی احتکاری به ارزش 27 میلیارد ریال در کرج

فرمانده انتظامی البرز از کشف 27 دستگاه خودروی صفر احتکار شده از 2 پارکینگ در کرج به ارزش 27 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ سردار عباسعلی محمدیان درخصوص کشف خودروی احتکار شده در کرج گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل که موجب سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب از این موضوع و احتکار خودرو در پارکینگ ها وگاراژها شده و در نتیجه التهاب بازار را به همراه دارد، به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی محل احتکار تعداد زیادی خودرو صفر و کار نکرده را که در یک پارکینگ و  یک گاراژ  در 2 منطقه از کرج دپو شده بود، شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی به همراه ماموران تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند. در بازرسی از پارکینگ های مورد نظر 27 دستگاه خودروی صفر احتکار شده به ارزش 27 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز در ادامه سخنانش گفت: خودروهای توقیفی شامل: یک دستگاه پژو 207 ، 8دستگاه تیبا، 2 دستگاه پژو405، 3دستگاه ساینا، یک دستگاه کوییک، 7 دستگاه سواری پراید و 3 دستگاه پژو پارس است که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بوده و با دستور قضائی پارکینگ ها پلمب و مالک آن ها دستگیر شد.

این مسئول در پایان گفت: از شهروندان البرزی خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات