جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز :

دولت در حال بررسی معافیت مالیاتی واحد‌های صنعتی استان البرز است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی معافیت مالیاتی واحد‌های صنعتی که در شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان البرزوجود دارند است.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، محمدامین فرشی در نشست خبری که با اصحاب رسانه در سالن جلسات شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد اظهار داشت: موضوع معافیت واحد‌های صنعتی شعاع 120 کیلومتری در کارگروه زیربنایی هیئت دولت در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه در صورت تصویب این مصوبه کمتر از دو ماه آینده شهرک‌های صنعتی استان البرز شامل معافیت مالیاتی شعاع 120 کیلومتر می‌شوند و مشمول معافیت مالیاتی هستند، عنوان کرد: در حوزه شهرک‌های صنعتی غیردولتی مشکلاتی وجود دارد که باید اصلاح شود.

فرشی با بیان اینکه  در مورد شهرک صنعتی سپهر روند اجرایی تصفیه‌خانه باید احداث شود و جانمایی آن انجام شده است ولی مشکل تصفیه‌خانه سیمین‌دشت همچنان باقی است و بعد از استقرار هیئت‌ مدیره جدید حتما آن را پیگیری می کنیم، گفت: در کل استان حدود 12 هزار و 600 اصله نهال کاشته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه در سال‌جاری 99 واحد غیرفعال باید با فعال شوند، بیان کرد: در3  ماهه ابتدای سال‌ جاری 9 واحد فعال‌سازی شد که امیدواریم این مقدار تا آخر سال نیز بیشتر شود.

وی با اشاره به برق شهرک صنعتی امید البرز عنوان کرد:  60 مگاوات آمپر برق از محل پست برق کوثر به شهرک امید البرز اختصاص داده شد که3 پست سیار در شهرک صنعتی کوثر، امید البرز و اشتهارد جانمایی می‌شود  که سبب کاهش مشکل برق درضلع جنوبی استان البرز می شویم.

فرشی ادامه داد: در سال‌جاری نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی و نساجی و نمایشگاه دستاوردهای صنایع تولیدی در استان البرز  مانند سال گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات