پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

کشف بیش از دو هزار لوازم خانگی احتکار شده در کرج

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک مجتمع مسکونی در کرج که مقادیر زیادی لوازم خانگی احتکار شده در آن مکان نگهداری می شد، خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ سردار عباسعلی محمدیان درخصوص احتکار لوازم خانگی در کرج گفت: در راستای مبارزه جدی و قاطع با محتکران کالاهای اساسی و لوازم و مایحتاج ضروری و مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز پس از انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک مجتمع مسکونی 4 طبقه در منطقه شاهین ویلا شهرستان کرج که مقادیر زیادی لوازم خانگی در آن جا دپو شده بود، شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به مجتمع مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا 2 هزار و 121 عدد انواع لوازم خانگی شامل: یخچال فریرز، ماشین لباسشویی، ساید، تلویزیون، پکیج، پنکه، کولر و... که در تمامی طبقات و همچنین زیر زمین ساختمان دپو شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: براساس برآورد اولیه کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه 100 میلیارد ریال تخمین زده شد و در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

این مسئول در پایان سخنانش گفت: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اقدامات حرکت در مسیر اهداف دشمن است و پلیس بر خود وظیفه می داند با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آن ها به مراجع قانونی اقدام کند.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات