سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

برگزاری نماز عید سعید فطر در البرز

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام این خبر که نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: دشمن انتظار داشت با شیوع کرونا اقدامات دینی ما در جمهوری اسلامی ایران کمرنگ شود.

به گزارش رمزگشا، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک عید سعید فطر با بیان اینکه  نماز عید فطر تجلی و شکرانه عبادت این ایام بوده و نشان وحدت و همدلی مسلمانان است، گفت: روحانیون و هیات امنای مساجد سعی کنند با توجه به استحباب وارده و از طرف دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز عید فطر را در محیط باز اطراف مسجد و خیابان‌ها برگزار کنند. 
وی افزود: ایام ماه مبارک رمضان و  بندگی و اطاعت خداوند متعال، پس از گذراندن شرایط سخت کرونایی،  بهترین فرصت توجه و خلوت معنوی مردم  برای ارتباط و انس بیشتر با خداوند تعالی بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به تاثیر ویروس منحوس کرونا در روند اجرای برنامه‌های فرهنگی، گفت: دشمنان اسلام تصور کردند با شیوع کرونا،  برنامه‌های دینی مساجد تعطیل می شود؛ در حالیکه تغییر حرکت مساجد با محوریت طلاب و همه گروه‌های جهادی برای دفاع از سلامت مردم استان البرز و همچنین مشارکت در طرح بزرگ مواسات، همچون موجی خروشان در جبهه سلامت مردم، جانانه پیشروی کردو نقشه‌های شوم دشمنان را برانداخت.
وی در بخش دیگری در خصوص زکات فطره گفت: مردم شریف استان می توانند زکات فطره و کفارات خود را در مساجد و محل برگزاری نماز به صندوق‌های مربوطه  تحویل دهند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.
 حجت الاسلام ولایی برحق اظهار امیدواری کرد که با  اراده و وحدت مردم استان البرز، نماز عید سعید فطر  در مساجد و مکان‌های مشخص شده،   با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  ابلغی برگزار وندای همدلی در جشن بندگی به گوش جهان خواهد رسید.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات