یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

بیانیه مجلس خبرگان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام ۱۵ خرداد ۴۲، بیانیه‌ای صادر کرد.

سیاسی- رمزگشانیوز؛ متن بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۴ خرداد، یادآور ارتحال جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامى حضرت امام خمینى «قدس سره الشریف» آن عبد صالح خداست؛ مردی که با عروج ملکوتى‏اش میلیون‏ها عاشق دلباخته را به سوگ نشاند و هنوز پس از گذشت سالها، داغ فقدانش باقى است.
 شخصیتى که با مجاهدتی خستگى‏ناپذیر، نظام مقدس جمهورى اسلامى را بر مبناى اسلام ناب محمدى (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به ملت‌هاى جهان معرفى کرد و امروز آثارش را در گوشه گوشه گیتی شاهدیم.
 بزرگمردى که در عرصه بین‏المللى با نداى «وحدت اسلامى»، «بیدارى اسلامى» را به ارمغان آورد و عزت و هویت از دست رفته مسلمانان را احیاء کرد و قدرتهاى جهانى را به جدی گرفتن نقش جهان اسلام در معادلات بین‏ المللى واداشت.
 سالگرد ارتحال ملکوتى این شخصیت بزرگ را که با یوم الله ۱۵ خرداد؛ سرآغاز نهضت اسلامى، قرین است گرامى داشته و به روح بلند امام و پیشتازان عرصه قیام و شهادت در خرداد ۴۲ درود مى ‏فرستیم.
 دبیرخانه مجلس خبرگان رهبرى، با تسلیت مجدد شهادت رئیس جمهور انقلابی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهیدان خدمت، آحاد ملت وفادار ایران را به حضور پرشور در مراسم تجلیل از امام بزرگوار و شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ دعوت می‌نماید و امید دارد ملت غیور و هوشیار ایران اسلامى، تحت رهبرى‏هاى رهبر فرزانه انقلاب؛ حضرت آیت ‏الله العظمی خامنه ‏اى «مد ظله العالى»، با حضور در عرصه‌های مختلف این نظام مردمی، بار دیگر عزت و عظمت خویش را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارده و دوستان نظام مقدس جمهورى اسلامى را شاد و دشمنان آن را نا امید خواهد کرد و بار دیگر بر عهد خویش در تداوم راه نورانى امام راحل (ره) پاى خواهد فشرد ان‌شاءالله.
 
سیدهاشم حسینی بوشهری
رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری










 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات