شهید رئیسی تأکید داشت مُهر زمان به مشکلات مردم نخورد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه مشی دولت شهید رئیسی، نفی دیگران نبود بلکه اثبات خود بود، تصریح کرد: شهید رئیسی تأکید داشت همین الان مشکلات مردم حل شود و مُهر زمان به آن نخورد.

البرز- رمزگشانیوز؛ علی سلاجقه امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد امام علی(ع) دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی کرج افزود: ایشان هیچگاه دولت من نمی‌گفت و جمله دولت ما را به کار می‌برد، چنانچه وقتی رفته بودیم برای تشییع پیکر مطهرش برادران ایشان را نمی‌شناختیم.
وی بیان کرد: افتخار شهید رئیسی خادم‌الرضا بودن بود و در کنار ضریح امام هشتم(ع) آرام گرفت.
سلاجقه با بیان اینکه هرچه کشور دارد از حضور مردم در عرصه‌های مختلف سرنوشت ساز است گفت: دولت شهید رییسی از همان روزهای آغازین فعالیت خود به دنبال خدمت به مردم بود و در مباحث سیاستگذاری، نحوه ارتباطات داخلی و خارجی ساعت ها وقت می گذاشت.
وی اضافه کرد: مسئولیت در دولت شهید رییسی یعنی پاسخگویی و از صبح تا شب برای حل مشکلات مردم تلاش کردن بود.
معاون رئیس جمهور گفت: شهید رییسی در انتخاب مدیران بحث جناح را مدنظر نداشت و معتقد بود کارآمدی و کارآیی مهم است.
وی اضافه کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم از حاشیه‌ها به دور بود و دیدیم که رهبری فرمودند تمام امور کشور بدون خللی ادامه یابد.
سلاجقه درادامه با اشاره به حضور ۶۸ کشور در مراسم تشییع آیت الله شهید رئیسی افزود: برخی می‌گفتند دیپلم ندارد یا زبان دیپلماسی نمی‌داند، اما با استواری تمام در تمام مباحث حتی مناظره پاسخ‌های قاطع ایشان را شنیدیم.
وی همچنین با بیان اینکه شهید رئیسی رابطه رئیس و مرئوسی با اعضای دولت نداشت گفت: به رغم صمیمت با اعضای هیات دولت بر بحث حقوق مردم محکم و استوار پیگیری داشت، به طوری که جانانه از محیط زیست دفاع می‌کرد.
سلاجقه یادآورشد: چنانچه با بروز پدیده گردوغبار در کشور خطاب به من گفت کجا بودی؟ اگر منشأ گردوغبار خارج از کشور است، ملاقات‌های ۲ جانبه یا چند جانبه برای حل مشکل انجام پذیرد.
وی تاکید کرد: شهید رئیسی تأکید داشت همین الان مشکلات مردم حل شود و مُهر زمان به آن نخورد.
سلاجقه یاد آورشد: ایشان می‌گفت محیط زیست رأس امور است بنابراین چندین شورای عالی محیط زیست تشکیل شد.
معاون رئیس جمهور در ادامه شهید امیرعبداللهیان را سرو قامت، الگوی ادب و اقتدار خواند و گفت: رفتار وزیر محور مقاومت و صحبت کردن ایشان، درس داشت.
وی با بیان اینکه حضور پرشوری را از مردم در تشییع پیکرمطهر شهید رئیسی شاهد بودیم افزود: این انقلاب تا اتصال به قیام مهدی موعود(عج) خون می‌خواهد.
سلاجقه، بیان کرد: مردم در سایه پرمهر ولایت فقیه ایستاده‌اند و با حضور درپای صندوق‌های رای انتخابات پیش رو، برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد.
معاون رئیس جمهور همچنین گفت: وعده صادق عربده کشی‌های اسراییل را فرونشاند و نظام اسلامی تا اتصال به قیام مهدی موعود همچنان محکم و استوار بر سر آرمان‌های خود ایستاده است.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات