دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چیرگی

کتاب چیرگی نوشته رابرت گرین است که با ترجمه آرسام هورداد منتشر شده است. این کتاب راهنمای دست‌یابی به عالی‌ترین فرم قدرت است. مطالعه‌ این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر شخصی زندگی‌تان را به بهترین شکل بسازید.

کتاب و ادبیات- رمزگشانیوز؛ نویسنده در این کتاب درباره مسیری صحبت می‌کند که قدرتمندترین افراد تاریخ آن را پیموده‌اند؛ مسیری که این افراد را به اوج توانمندی رساند. خبر خوب این است که تک‌تک ما در درون خود ظرفیت تبدیل شدن به استادی خبره و توانمند در حیطه تخصصی‌مان را داریم. به شرطی که آماده گام نهادن در مسیری باشیم که این کتاب با شفافیت کامل به ما نشان می‌دهد.
مطالعه‌ این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر شخصی زندگی‌تان را، آن‌طور که خودتان می‌خواهید -نه آن‌گونه که دیگران به شما می‌گویند- آجربه‌آجر بسازید. 
اگر شما هم دغدغه این را دارید که عمیق‌ترین گوهر درونی‌تان را پیدا کنید و آن را با ظرافت پرورش دهید و سپس عرضه کنید و چیزی ماندگار از خودتان به این عالم اضافه کنید، خواندن این کتاب برای شما بی‌نهایت الهام‌بخش و کاربردی خواهد بود. 
یکی از خوبی‌های این کتاب این است که ذهن ما را درباره مفاهیمی مثل موفقیت، توسعه‌ فردی، هدف‌گذاری و… از نو سازمان‌دهی می‌کند و خواننده را متوجه این می‌کند که کاخ‌های باشکوه طی سال‌ها تلاش مداوم و تحمل فشار و سختی بنا شده‌اند.

خواندن کتاب چیرگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند آینده را موفق‌تر بسازند.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات