پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل بهزیستی البرز خبر داد؛

کمک ۵۴ میلیارد ریالی مردم البرز به پویش همدلی مومنانه

مدیر کل بهزیستی البرز از مشارکت 54 میلیارد ریالی مردم البرز در پویش همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ دکتر اسدا... حیدری در خصوص تهیه و توزیع سبدهای معیشتی- حمایتی در بین افراد تحت پوشش بهزیستی گفت: از طریق پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی تعداد ۵۴۰۰ سبد کالا تهیه و در بین مددجویان سازمان توزیع شد.

وی در ادامه گفت: این بسته های مواد غذایی شامل برنج، ماکارونی، سویا، گوشت، مرغ، تخم مرغ، خرما، حبوبات، چای، قندو شکر، رب، روغن، تن ماهی که ارزش ریالی آن جمعا به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال است.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: روز گذشته نیز ۲۰ تن برنج به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به این اداره کل تحویل شد که در بین نیازمندان توزیع شد.

این مسئول به دیگر برنامه های بهزیستی در ماه ضیافت الهی اشاره کرد و گفت: توزیع ۱۰هزار پرس غذا در بین نیازمندان و توزیع ۶۷ هزار قلم لوازم بهداشتی مقابله با کرونا شامل ماسک،شیلد محافظ صورت، دستکش لاتکس، محلول ضد عفونی دست و سطوح، گان از دیگر برنامه های اجرا شده در ماه ضیافت الهی بود که به صورت روزانه در حال انجام می باشد.

حیدری ادامه داد: به صورت روزانه تعداد هزار عدد ماسک از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت توزیع در بین جامعه هدف تحت پوشش به بهزیستی اهدا می شود که همان روز دراختیار این افراد قرار خواهد گرفت. از طریق پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی جمعا مبلغ ۵۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

وی در پایان افزود: از آنجایی که دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی، مستلزم همیاری و تعامل مثبت و فعال دستگاهها، مدیران و دست اندرکاران تمامی نهادهاست بنده بر خود لازم میدانم از جناب آقای دکتر عزیزا... شهبازی استاندار محترم البرز و جانشین ایشان درستاد مقابله با کرونا دکتر درویش پور و همچنین سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی، خیرین ارجمند و سایر شرکای اجتماعی بهزیستی و همکاران خودم درمعاونت مشارکت های بهزیستی استان و شهرستان ها که با اخلاص، ایثارگری و حمایت های مجدانه، به طور موثر و مستمر ما را از ارزشمندترین پشتوانه ها بهره مند ساخته اند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات