شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

گلف البرز نیاز به پویایی بیشتری دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که گلف البرز نیاز به پویایی بیشتری دارد، گلف را از پر طرفدارترین رشته های ورزشی دنیا دانست.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز باحضور در مجمع انتخاباتی هیئت گلف که به عنوان اولین مجمع هیئت های ورزشی استان در سال جدید برگزار شد، گفت: گلف استان البرز بیش از هر زمان دیگری به برنامه و وقت احتیاج دارد و می بایست در جهت پیشرفت این رشته ی کم امکانات در استان گام برداشت.

وی افزود: استان البرز پتانسیل بالایی در تمام رشته های ورزشی دارد که کسب بیش از 7 هزار مدال در سه سال گذشته، نشانگر این مدعا است و قطعا رشته ی گلف نیز در البرز از این مهم مستثنی نخواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به کمبود زیر ساخت های ورزشی به ویژه برای گلف در استان البرز، گفت: با وجود امکانات و زیرساخت های محدود در البرز برای اشاعه گلف، اما مجموعه های خوبی مانند دهکده ورزشی ساوجبلاغ در این رشته فعال می باشند که می توان از توان و ظرفیت این مجموعه برای توسعه گلف استان استفاده کرد.

این مسئول با بیان این که گلف البرز نیاز به پویایی بیشتری دارد تأکید کرد: برگزاری مسابقات، استعدادیابی و دوره های مربیگری و داوری در جهت پویایی و رشد گلف در سطح استان بسیار مهم هستند.

غفرانی با قدردانی از رئیس و سرپرست قبلی هیئت خاطرنشان کرد: در گذشته تلاش های زیادی برای پیشرفت گلف در البرز انجام گرفته اما نیاز است که در دوره جدید، رئیس منتخب با همکاری و تعامل تمامی اعضای مجمع بیش از پیش در جهت توسعه این رشته در استان بکوشد. جذب بخش خصوصی و استفاده از اسپانسر نیز برای نیل به اهداف هیئت بسیار مهم و ضروری خواهد بود.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر هیئت گلف در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج، عنوان کرد: انتظار داریم فدراسیون نسبت به البرز نگاه ویژه ای داشته و این استان مملو از استعداد و پتانسیل ورزشی را بیشتز از قبل حمایت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان این که گلف از پر طرفدارترین رشته های ورزشی دنیاست تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و همت خانواده گلف، این رشته ی زیبا به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست پیدا کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات