جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج:

کارگران شهرداری 6 ماهه است حقوق خود را دریافت نکرده اند/ مدیران کمی راستگو تر باشند

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج گفت: کارگران پروژه قطار شهری شهرداری کرج ۶ ماه است حقوق و دستمزدشان را دریافت نکرده اند.

به گزارش رمزگشا  نیوز از کرج، حسین محمدی ظهر امروز در جلسه شورای شهر کرج که در صحن علنی برگزار شد، اظهار داشت:برای سومین بار است که تذکر می دهم و درخواست می کنم نشستی با حضور واحدهای نظارتی (حراست و بازرسی) شهرداری کرج برگزار شود تا اعضای شورای شهر کرج نیز در جریان اتفاقات پیش آمده باشند.

رئیس کمیسیون محیط زیست  شورای شهر کرج با اشاره به اینکه واحدی به نام اداره کل بازرسی با شرح وظایف گسترده در شهرداری کرج وجود دارد که وظیفه آن پیشگیری و جلوگیری از برخی اتفاقات و موضوعاتی است، افزود: هدایت عملیات بازرسی و کنترل عملکرد و نظارت بر جریان امور و اجرای صحیح قوانین در بدنه شهرداری، برنامه ریزی برای نظارت، بازرسی و کنترل عملکرد و رفتار مسؤولان و کارکنان و اعلام موارد تخلف را از جمله وظایف واحد بازرسی  است.

محمدی با بیان اینکه اداره کل بازرسی شهرداری با این تشکیلات و تشریفات به چه کاری مشغول است، عنوان کرد:در شورای پنجم شاهد اتفاقاتی بودیم که سبب اعضای شورا به مراجع و سازمان های نظارتی و قضایی و در برخی موارد بازداشت شده است.

در این جلسه احد رسولیبا اشاره به اینکه  برخی مدیران شهرداری وعده افتتاح هر ماه یک پروژه را داده بودند اما این اتفاق نیفتاده است، گفت: آقای شهردار چرا  رصد نمی کند و هر مدیری مدعی افتتاح پروژه هایی که می شود باید برای آن  پروژه های روز شمار تهیه شود و فقط در حد حرف نباشد.

وی با بیان اینکه کارگران شهرداری 6 ماهه است حقوق خود را دریافت نکرده اند، تصریح کرد: اطلاعاتی از کارگران پروژه قطار شهری شهرداری کرج مبنی بر اینکه ۶ ماه است حقوق و دستمزدشان را دریافت نکرده اند به دست ما رسیده است اما یکی از مدیران شهرداری طی گفت و گویی اظهار کرد که بیشتر از دو ماه از حقوق آن ها باقی نمانده و مابقی پرداخت شده است.

رسولی با بیان اینکه مدیران باید واقعیت را مطرح کنند و راستگو باشند، گفت: امیدواریم طی هفته جاری کمیته تأمین منابع مالی تشکیل شود و ما بتوانیم این موضوع مهم را حل کنیم وای کاش شهردار کرج تمام مدیران شهرداری را جمع کند و به محل فعالیت کارگران ببرد تا از نزدیک در جریان سختی ها و فعالیت کارگران قرار گیرند.

 انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات