پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

روز قدس روز حمله به نظام سلطه است

نماینده ولی فقیه در استان البرز از روز قدس به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: در این روز مرزهای امنیت کشور مستحکم شد و به نظام سلطه حمله صورت گرفت، بنابراین می‌توان این روز را به عنوان روز پیروزی مستضعفان دانست.

البرز- رمزگشانیوز؛ آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: این حضور پرشور همچنین حاکی از آن بود که تلاش دشمنان برای گرفتن روز قدس و کنار زدن شعار مرگ برآمریکا و اسراییل نیز بی‌نتیجه بوده است.
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب ادامه داد: روز قدس در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جهادی شکست جبهه استکباری و حمایت از مستضعفان بوده که ملت ایران پیشرو دراین زمینه شده است.
امام جمعه کرج تاکید کرد: اولین دغدغه جهان اسلام مساله فلسطین بوده و موضع ایران اسلامی حتی پس از امام(ره) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب در این زمینه مشخص است؛ از نگاه حضرت امام(ه) روز قدس یک مساله ملی و منطقه‌ای نیست بلکه روز جهانی است و همه انسان‌ها درقبال آن وظیفه دارند.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز یاد آورشد: با این نگاه و نامگذاری مسائلی از جمله موقعیت سران حکومت‌ها تغییر کرد چنانچه با نگاهی گذار به تاریخ ایران اسلامی می‌بینیم که در دوران پهلوی اجازه داده نمی شد از فلسطین دفاع شود و مردم مظلوم فلسطین احساس تنهایی می کردند اما اکنون حمایت جهانی از آنان می‌شود.
وی گفت: یک زمانی صهیونیست همه چیز را در انحصار خود داشت بطوریکه مقاومت موقعیت های محدودی به دست می آورد اما با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تغییر همه این موقعیت ها هستیم؛ روز قدس تمام معادلات دشمنان را برهم زد و امروز مقاومت بی نظیر مردم غزه ترس و تزلزل در اسراییل ایجاد کرده اگرچه این مقاومت امیدی برای مردم تحت ستم جهان است.
آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: روز قدس بهترین یادگار امام راحل(ره) است و از این روز می‌توان به عنوان روز افشاگری و برملا کردن ادعاهای دروغین حقوق بشر یاد کرد بطوریکه چهره پلید حمایت کنندگان از ظلم و ستم به نمایش گذاشته می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز از روز قدس به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: در این روز مرزهای امنیت کشور مستحکم شد و به نظام سلطه حمله صورت گرفت بنابراین می توان این روز را به عنوان روز پیروزی مستضعفان دانست.
وی در این بخش از سخنان خود که با شعار مرگ بر اسراییل و آمریکا از سوی نمازگزاران همراه بود، اضافه کرد: دراین روز پوزه ابرقدرت‌ها به خاک مالیده شد و صدای خرد شدن استخوان‌های اسراییل با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا به گوش می‌رسد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: اسراییل چندین سال غزه را تحت محاصره داشت و نمونه واقعی نقض حقوق بشر دراین زمینه را از این دشمن اسلام شاهد هستیم که از جمله آن می توان به کودک کشی اشاره کرد؛ ۶ ماه است که رژیم صهیونیستی نتوانسته ل جنگ را توسعه دهد بنابراین حمله به کنسولگری ایران در دمشق داشت.
امام جمعه کرج افزود: به رغم تبلیغات گسترده رسانه‌ای دشمنان مردم احساسات ضد استکباری دارند و این احساسات با شعار مرگ برآمریکا همراه است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن بیسیتم فروردین‌ماه روز ملی فناوری هسته‌ای ایران اسلامی گفت: فعالیت هسته‌ای ایران در چارچوب مقررات بین المللی و تعامل پیش می‌رود.
آیت الله حسینی همدانی افزود: به رغم فشارهای سیاسی، اقتصادی شاهد موفقیت‌هایی در این زمینه از جمله غنی سازی اورانیوم در ایران اسلامی بودیم که به پاس قدردانی از تلاش‌های پرافتخار انجام شده به ویژه رشادت‌های شهدا و دانشمندان باید آن را پاسداشت.
وی تاکید کرد: امروز هرچه بیشتر باید برای اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در نظام بین‌الملل تلاش داشت و تأثیرات بسزایی را از تلاش‌های صورت گرفته ازسوی غیورمردان ایران اسلامی دراین زمینه شاهد هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به ۲۲ فروردین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی سید اهل اقلم اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار نقش موثری در انتقال ارزش‌ها و دفاع از آنها داشت و مطالبه‌گری این شهید والامقام بسیارحائز اهمیت است.
وی شهید آوینی را روایتگری انقلابی و تلاشگر در عرصه انتقال ارزش‌ها توصیف کرد.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات